HTML

B city life - Brüsszel vs Budapest

Néhány éve már Brüsszelben élek. Előtte Budapesten éltem. 2014 nyarán választanom kell, maradjak-e Brüsszelben, vagy menjek haza Budapestre. Ez a blog arról szól, hogy mindennapi élet apró-cseprő dolgaiban melyik város a jobb. Minden témában egy pontot lehet szerezni. A jelenlegi állás: Brüsszel - Budapest 2:1

Friss topikok

Címkék

Archívum

2013.09.18. 14:22 Bcitylife

Biciklivel uszodában

uszoda_1379506536.png_259x194

A minap biciklivel mentem úszni. Mivel kölcsönbicikli volt, a szokásosnál jobban akartam megnehezíteni az esetleges biciklitolvajok dolgát, ezért gondoltam, megpróbálom az uszodán belül lezárni a cangát. Amikor betoltam a bringát az uszodába, az otthoni reflexek alapján már vártam a "Biciklivel tessék kimenni!" vagy az "Ez uszoda, nem biciklitároló!" dörgedelmeket. Ehelyett az ajtóban épp kifele jövő vendég még segített is, és tartotta az ajtót. A bejárattól nem messze pedig pont volt is hely: az uszoda egyik - amúgy használaton kívüli - ajtójához le lehetett kötni a bringát. Aztán láttam, hogy mások is lezárták ott bent a bringájukat, úgyhogy ez itt minden bizonnyal bevett dolog. Az a megérzésem, hogy ez Budapesten egy uzsodában sem menne így. A dolog lényege persze nem az, hogy a brüsszeli uszodákban jobban lehet tárolni a bringát, mint a budapestiekben. Sokkal inkább az, hogy amíg az ember nem akadályoz vagy zavar valakit ténylegesen, akkor csak azért nem küldik ki, mert kiküldhetnék. Ha úgy tetszik, kevésbé frusztráltak a portások.

Az élményhez hozzá tartozik, hogy a kérdéses uszodába, ami egyébként Brüsszel legtisztább vizű uszodája, a belépőjegy kerületi lakosoknak 2,5 euró, mindenki másnak (így nekem is 3,5 euró). Legfrissebb tapasztalatom szerint Bp-n 1500 forint alatt nem nagyon lehet bejutni egy uszodába.
Szóval Brüsszelé a pont.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bcitylife.blog.hu/api/trackback/id/tr45522261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása